19 Kasım 2013 Salı

BENDE ÖZLEDİM DİZİ MÜZİKLERİ


EfLÂtunfilm'in yapımcılığın üstlendiği Bende Özledim dizisinin soundtrackları EfLÂtunfilm'in resmi Youtube kanalından yayınlandı. Daha önce Leyla ile Mecnun'dan tanıdğımız oyuncular yine bu dizide de insanları güldürmeye devam ediyor. Sloganı artık "Leyla ile Mecnun" yok "Bende Özledim" var diyen dizi, müzikleriyle de ayrı bir güzelliğe sahip. Özellikle Dağılma adlı parçayı dinlemenizi tavsiye ediyorum.



Dizinin müziklerini ve isimleri aşağıda bulabilirsiniz.

Keyifli dinlemeler.



Bende Özledim Dizi Müzikleri Listesi:

1. Ben de Özledim (Dağılma | Bağlama)
2. Ben de Özledim (Dağılma | Elektro Bağlama)
3. Ben de Özledim (Jenerik)
4. Ben de Özledim (Snatch)
5. Ben de Özledim
6. Ben de Özledim (Yedi Karanfil)
7. Ben de Özledim (2010'lar)
8. Ben de Özledim (Yokluğunda)
9. Ben de Özledim (Aksiyon)
10. Ben de Özledim (Durum)
11. Ben de Özledim (Versiyon 2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder